Központi Törzsadatkezelő Rendszer (KTR) megvalósítás a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál

A központi törzsadatkezelés minden szervezet életében előbb-utóbb felmerülő kihívás, de legkésőbb akkor jelentkezik, amikor kiemelt szerepet kap az ügyfelek elektronikus csatornán történő kiszolgálása. Ez a folyamat sok esetben egyedi adatkezelési kihívásokat támaszt, amelyre a 4Sales Systems csapata számos esetben adott már testreszabott megoldást. Az NMHH-val történő együttműködés során felmértük, és megértettük a Hatóság sajátos működésben rejlő kihívásokat, amelyre először koncepcionális javaslatot dolgoztunk ki mind technológiai, mind pedig szervezetfejlesztési és folyamatfejlesztési szempontból is. Majd ezt követően került sor a KTR fejlesztésére és beüzemelésére. A rendszerrel együttműködő első alkalmazások csoportjának integrációja befejeződött, a szervezeti és folyamati változások megtörténtek. Az eredeti tervnek megfelelően, igazodva az NMHH prioritásaihoz további rendszerek integrációját is megkezdtük. A KTR projekt megvalósításával elősegíttettük az NMHH digitális startégiájának megvalósítását, melynek eredményeként egységes adattartalommal történnek az ügyfélkiszolgálási eljárások, valamint pontosabb képet szolgáltatnak a különböző szintű riportok, csökkentve ezáltal az adatinkonzisztenciából fakadó adminisztrációs, illetve utólagos adattisztítási feladatok számát.